sobota, 10 września 2011

Zupa ketchupowa czyli zupa pomidorowa inaczej

Przedstawiam Wam sposób na wykorzystanie domowego ketchupu. W pół godziny mamy gotową zupkę praktycznie bez roboty. Chciałabym tu jeszcze podkreślić, że nie przyprawiam zupki gdyż ketchup jest dobrze doprawiony i nie ma już takiej potrzeby.


Składniki:
1 litr bulionu
10-12 łyżek domowego ketchupu pikantnego
1 marchewka
100 g ryżu
natka pietruszki
Zagotować bulion lub zagotować wodę i dodać 2 kostki rosołowe. Marchewkę obrać i pokroić na plastry lub zetrzeć na tarce na dużych oczkach. Do ciepłego płynu wrzucić ryż i marchewkę oraz dodać ketchup. Gotować ok 20 min, aż ryż i marchewka będą miękkie. Przed podaniem posypać natką pietruszki.

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio zasmakowałam w keczupie. Dodaję go często do chleba z suszonymi pomidorami i wtedy ma lekko słodki posmak :)
    Chętnie bym spróbowała bo jestem ciekawa jak smakuję. Bo wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Był czas że byłam zasypana pomidorami i narobiłam ketchupu, teraz szukam pomysłów jak go wykorzystać. Jednym z pomysłów jest pyszna zupa pomidorowa, nie trzeba jej przyprawiać, nie muszę korzystać z przecieru pomidorowego w puszkach. Same zalety, nic tylko gotować i jeść.

    OdpowiedzUsuń