środa, 21 września 2011

Koktajl malinowy

Lato się kończy i już wkrótce zaczyna się jesień kalendarzowa, choć za oknem to od dawna trwa jesień, lata w tym roku to prawie wcale nie było. Tylko kolorowe i smaczne owoce oraz warzywa świadczą o tym, że taka pora w kalendarzu jest.
Na ogrodzie mamy teraz taką odmianę malin jesiennych, które bardzo dużo owoców mają o tej porze roku. Co parę dni przynoszę do domu po dwie szklanki malinek. Tak więc teraz u mnie w kuchni królują maliny.


Składniki:
1 szklanka malin
1 jogurt naturalny
1 łyżka cukru
Maliny zmiksować w blenderze, dodać jogurt naturalny i cukier. Jeśli konsystencja będzie zbyt gęsta można dolać trochę mleka.

7 komentarzy:

  1. To tak jak u mnie :) Co drugi dzień przynoszę z ogrodu wiaderko, i przetwarzam :)
    Koktajl to bardzo dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszności. Szkoda, że już się kończą. Przyznaję, że takiego koktajlu malinowego to jeszcze nie piłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku dość mało tych koktajli wypiłam, lato nie zachwycało owocami. Ale miejmy nadzieję, że jesień będzie lepsza (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż wstyd się przyznać, ale w tym roku kompletnie zapomniałam o malinach (rumienię się )
    Dziękuję za przypomnienie, jutro pędzę do sklepu może jeszcze jakieś malinki znajdę i też zrobię tak samo pyszny koktajl :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maliny. I bardzo lubię je też zbierać. Zawsze u rodziców zgłaszam się na ochotnika.. :)
    Wyobrażam sobie jak ten koktajl może wspaniale smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rozkoszny koktajl z malin, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń