czwartek, 19 maja 2011

Sałatka z kapusty pekińskiej i kukurydzy

Przyszła wiosna, ładnie świeci słoneczko i bardzo wzrosła nasza chęć na wszelką zieleninę. Aby zaspokoić potrzebę jedzenia warzyw u moich domowników, zrobiłam na kolację sałatkę z wykorzystaniem warzyw, które mam na co dzień w domu. Moją sałatkę podałam do kiełbasek na ciepło.



Składniki:
1 mała kapusta pekińska
1 puszka kukurydzy
1 ogórek zielony
2 czerwone cebule
1 pęczek szczypiorku
1 mały jogurt naturalny
1 łyżka majonezu
przyprawy do sałatek z Kamisa

Kapustę pekińska pokroić w kostkę. Kukurydzę odcedzić z zalewy. Ogórka i cebule obrać, pokroić w kostkę. Szczypiorek pokroić na drobne kawałki. Wszystkie warzywa wrzucić do dużej misy. Połączyć jogurt naturalny z majonezem i przyprawami do sałatek, wlać do mieszanki warzyw i wymieszać. Gotowe i można podawać.

6 komentarzy:

  1. o taka sałatkę to ja bym z chęcią do obiadu zjadła

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja robię często kukurydza + kapusta i przyprawy z majonezem. I jest pyszna, więc Twoja napewno by mi smakowała :)

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. juz mi slinka cieknie na taka salatke:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna, zdrowa sałateczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznie brzmi ta sałatka!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja robię podobna tylko dodaje kurczaka, pychota (:

    OdpowiedzUsuń