czwartek, 10 lutego 2011

Sałatka z sałaty rzymskiej

Przyszedł czas na sałatkę. Lubię gdy kolorowo jest u mnie na talerzu i często robię różne sałatki zarówno do obiadu jak i do kolacji. Warto zadbać, aby nasz posiłek oprócz dobrego smaku miał też ładny wygląd. Połączenie sałaty rzymskiej o żywym zielonym kolorze z czerwienią pomidorków koktajlowych ożywi każdy posiłek. Tym razem znów jest u mnie przepis na proste i szybkie dnie czyli coś smacznego, co przy małym wysiłku będziemy mieli w kilka minut.



Składniki:
1-2 sałaty rzymskie
1 ogórek
250 g pomidorków koktajlowych
1 czerwona cebula
1 sos włoski do sałatek Knorr
Sałatę rzymską umyć i potargać na mniejsze kawałki, ogórka i cebulę obrać, pokroić w grubą kostkę, pomidorki podzielić na ćwiartki. Sos przygotować według przepisu na opakowaniu. Połączyć wszystkie składniki sałatki i wymieszać z sosem. Sałatkę można podawać jako dodatek do mięs czy wędliny na ciepło albo jako samodzielne danie. Smacznego.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam rzymską sałatę, a jednak rzadko udaje mi się ją dostać...niezmiernie żałuję, bo jest bardzo dobra ;-)
    Świetna sałatka i przede wszystkim - szybka.

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja.. i ja lubię taką sałatę :-)

    OdpowiedzUsuń