czwartek, 24 stycznia 2013

Sałatka z roszponką, pomidorami i płatkami migdałowymi.

Jakiś czas temu miałam zachciankę na taką inną sałatkę niż zwykle i zrobiłam do obiadu sałatkę z rukolą. Tak mi posmakowała, że już ją kilka razy robiłam. Ostatnio zrobiłam sałatkę w trochę innej wersji, ale o tym będzie kiedyś w przyszłości.



Składniki:
100 g roszponki
2 pomidory
1 czerwona cebula
80 g płatków migdałowych
4 łyżki oliwy
2 łyżki soku z cytryny
sól, pieprz,

Roszponkę ubyć i pozostawić do obcieknięcia. Pomidory pokroić w dużą kostkę lub wziąć garść pomidorków koktajlowych i przekroić na połówki. Cebulę obrać i pokroić w kostkę. Płatki migdałowe uprażyć na suchej patelni. Wymieszać oliwę z sokiem z cytryny, doprawić solą i pieprzem. Ma paterze rozłożyć roszponkę, posypać ją kawałkami pomidorów i cebuli, wszystko polać przygotowaną marynatą, na koniec posypać schłodzonymi płatkami migdałów. Smacznego.

1 komentarz: