sobota, 19 kwietnia 2014

Kanapeczki z wędzonym łososiem

Niedawno będąc na imprezie urodzinowej jadłam pyszne kanapeczki z wędzonym łososiem. Były zrobione na trójkątnych chlebkach. Postanowiłam zrobić moją wersję w domu na spotkanie ze znajomymi. Kanapeczki cieszyły się dużym powodzeniem. 



Składniki:
1 bułka kanapkowa
150 g wędzonego łososia w plastrach
1 serek Almette z ziołami
1 pęczek koperku
2 rzodkiewki
1 łyżka masła

Bułkę kanapkowa pokroić na plastry i każdą kromkę posmarować cienko masłem. Ułożyć na blasze i włożyć do pieca nagrzanego do 180 stopniach C na około 10-15 min, aż pieczywo się ze złoci. Pozostawić do ostudzenia. Zimne kromeczki smarować serkiem ziołowym Almette, na każdy położyć kawałek wędzonego łososia. Przyozdobić plastrem rzodkiewki i koperkiem.

8 komentarzy:

  1. Przepięknie się prezentują:) Daj jedną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo apetycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie i jakie zdrowe te kanapeczki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokłądnie takie kanapeczki robi moja córcia na imprezki rodzinne. Są przepyszne! Uwielbiam je pasjami

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kanapki są bezkonkurencyjne na małych przyjęciach :)

    OdpowiedzUsuń